1394-06-23 06:24
1155
1
20454
مشاورمدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مهم ترین رسالت امروز فعالان فضای مجازی تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب است

مشاورجوان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مهم ترین رسالت امروز فعالان فضای مجازی، بصیرت افزایی و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب برای جامعه است تا زمینه حضور تاثیرگذار افراد در جبهه حق را فراهم نمایند.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا بهرامی رئیس گروه مشاوران جوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان افزود: در حال حاضر باید آسیب‌های فضای مجازی را به مردم بیان کرد و در کنار آن نیز فرصت‌های آنرا به مردم اطلاع داد تا آن‌ها حق انتخاب استفاده از این فضا را داشته باشند. البته فضای مجازی دارای مزایای فراوانی است و همه باید از این ظرفیت برای ترویج دین و دفاع از مرزهای فكری، مرزهای اعتقادی و مرزهای فرهنگی در گستره جهانی نهایت استفاده را ببرند.

بهرامی ادامه داد: فضای مجازی آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) فرموده اند: اهمیت فضای مجازی از اهمیت انقلاب اسلامی بالاتراست، به استناد همین سخن باید مسئولان و جوانان حزب اللهی آنقدر درفضای مجازی فعال باشند که بتوانند به این نظر مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانند.

وی بیان کرد: دشمن انواع تهمت‌ها و افتراها و انواع بدعت‌ها و خرافات و مسائل بی پایه و اساس را در این فضا طراحی كرده است و انواع دروغ‌پردازی‌ها را در ساحت‌های مختلف انقلاب اسلامی برای اثرگذاری بر گروه‌های مرجع و اندیشمندان تهیه دیده است.

کارشناس مسائل فرهنگی خاطر نشان کرد: ما اگر با ظرفیت مخاطبان و شیوه‌های مبارزه دشمن در فضای مجازی آشنا نباشیم دچار مشکل می‌شویم به همین دلیل در مقابله با او باید با استفاده درست از این فضا بتوانیم برنامه فرهنگی و ارزشمندی را به نمایش بگذاریم که نتایج آن در دراز مدت به دست می‌آید.

بهرامی افزود: کشور ما با داشتن ارزش‌های اسلامی و ارتباط مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدا در مقابله با دشمن در جنگ نرم شکست نمی‌خورد ولی روزی که این مولفه‌ها کمرنگ بشود ما باید احساس خطر و نگرانی کنیم.

عضو گروه مشاوران جوان ادارات کل استان گفت: انقلاب اسلامی که توانسته در تمامی عرصه ها ورودی پیدا کند و همواره موفق باشد باید با نگاه همه جانبه و قوت بیشتر در عرصه فضای مجازی نیز ورود پیدا کند و معارف مورد نظر خود را نشر دهد.

بهرامی اظهارداشت: متأسفانه در حوزه فضای مجازی کمی محافظه کار هستیم و قصد نداریم سبک سنتی را تغییر دهیم، در حالی که باید این نوع سبک تغییر یابد تا تحولی در این عرصه ایجاد شود.

عضو کارگزاران روابط عمومی ایران تأکید کرد: اگر قبول کردیم فضای مجازی فضای جنگ است، پس باید با تلاش، فضا را در اختیار خود بگیریم یعنی به عبارتی باید قرارگاه و فرماندهی و برنامه داشته باشیم تا بدانیم در چه جهتی فعالیت کنیم.

وی در راستای ساماندهی فضای مجازی گفت: در استان گلستان لازم است قرارگاه فعالان فضای مجازی با نظارت افراد متخصص و با یک چهارچوب مشخص و به دور از موازی کاری و تعارض تشکیل شود تا ان شاء الله شاهد تحقق مطالبات رهبرمعظم انقلاب در زمینه فضای مجازی و همچنین پیشرفت و تعالی استان به عنوان الگو در حوزه توسعه مدیریت فضای مجازی سالم، مفید و ایمن باشیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی

به نام خدا.باسلام وعرض تسلیت مناسبت وفات امام جواد(ع) لطفا با شناسایی و تشویق وحمایت از فعالان فضای مجازی که جهت حفظ ارزش های اسلام وانقلاب تلاش می کنند می توان ایجاد انگیزه و رغبت را در کاربران در فضای مجازی ایجاد نمود.آیا این مهم ارزش این حمایت را ندارد.

0
0
پاسخ
1394-06-23 11:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.